Alla inlägg under april 2012

Av Sofia Jonsson Zachari - 8 april 2012 16:59

Just nu har jag ett grått linne, rosa byxor och underkläder. Har dock ingen bild. Men ni kan få en bild när ja har andra kläder.

 

Av Sofia Jonsson Zachari - 8 april 2012 16:54

Hej, ja den här veckan har varit både upp och ner,men har jobbat nu på påskdagarna. Har även sovit som en gud. tack för de. haha Hoppas ni haft en bra vecka och en glad påsk. Puss

Av Sofia Jonsson Zachari - 8 april 2012 09:35

Kommer fortsätta blogga och facebocka, folk kan fortsätta störa sig på mig, jag bryr mig inte längre.  Ingen har rätt att göra dig illa utan din tillåtelse. Jag är inte som alla andra, jag är mig själv! KBK! Stå på er. Puss!



Av Sofia Jonsson Zachari - 6 april 2012 22:40

Jag kommer från och med nu inte skriva något mer blogginlägg, eller inlägg på fb, för vem bryr sig egentligen vad folk gör om dagarna som man knappt känner ? Folk verkar inte bry sig om mig längre heller,direkt förutom vissa, och ni vet vilka ni är. Vill ni mig något, eller vill ni veta något om mig och min vardag så får ni höra av er till mig. För nu har jag ledsnat på att folk klagar eller inte bryr sig, Jag är faktiskt människa med känslor jag också. Kom ihåg de, Jag är ingen leksak. De enda ni kommer se på min fb är om event för 100procent party.  Tack för mig!

Av Sofia Jonsson Zachari - 4 april 2012 17:34

Många i dagens samhälle är antingen kaxiga och söker uppmärksamhet eller så är dem blyga, finns fåtal självsäkra tjejer som är ödmjuka. Varför vill man tex lägga ut nakenbilder på sig själv över nätet? Vart är självkänslan där? och Självrespekten? Är det viktigare att uppskattas av andra än att älska sig själv och vara trygg i sig själv? Jag vet att jag själv har lagt ut bikinibilder mm, men det har inte varit för att visa upp min kropp, jo kanske för flera år sedan, men inte idag, jag har sån sjuk självrespekt till mig själv idag. Jag har inte jätte urringade kläder längre på mig när jag är ute. Jag respekterar att folk är olika,det får göra vad dem vill i sina liv, och lägga ut vad dem vill. Jag vill att just du som läser detta inlägg funderar över hur du ser dig själv som individ, hur du visar världen vem du är, och vad du tycker om dig själv. Dessa frågor är viktiga för ens egen skull. Jag skriver detta för att peppa er själva, att känna att ni älskar er själva för den ni är och att ni duger som ni är. Ha det gott. Stora kramar

Av Sofia Jonsson Zachari - 4 april 2012 10:37

Jag hatar att använda handväska men just nu har jag bara massa skräp typ, borste, handkräm, viktiga papper mm.

Någon mer än jag som hatar att använda handväska?



Av Sofia Jonsson Zachari - 4 april 2012 10:34

De är att sova, äta och umgås med folk.


Av Sofia Jonsson Zachari - 4 april 2012 10:24

Hej alla godingar. Hoppas allt är bra med er.

Nu umgås jag med min syster och vi dansar för fullt i huset. Vi är ensamma hemma också.

Livet är på topp.

Var rädda om varandra.  


   


Ovido - Quiz & Flashcards